Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen. / Thoefner, Ida .

Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2020. ed. / Frederik Voetmann Christiansen; Axel Andersen Arias. Vol. 15 Copenhagen : University of Copenhagen, 2020. p. 31-44 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Vol. 15).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Thoefner, I 2020, Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen. in FV Christiansen & AA Arias (eds), Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2020. vol. 15, University of Copenhagen, Copenhagen, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, vol. 15, pp. 31-44.

APA

Thoefner, I. (2020). Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen. In F. V. Christiansen, & A. A. Arias (Eds.), Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2020 (Vol. 15, pp. 31-44). University of Copenhagen. Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects Vol. 15

Vancouver

Thoefner I. Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen. In Christiansen FV, Arias AA, editors, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2020. Vol. 15. Copenhagen: University of Copenhagen. 2020. p. 31-44. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Vol. 15).

Author

Thoefner, Ida . / Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen. Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2020. editor / Frederik Voetmann Christiansen ; Axel Andersen Arias. Vol. 15 Copenhagen : University of Copenhagen, 2020. pp. 31-44 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Vol. 15).

Bibtex

@inbook{5a68100dc39d477cbb11c8f66e8620b6,
title = "Veterin{\ae}rstuderendes oplevelse af bes{\ae}tningsbes{\o}g som instrument til l{\ae}ring omkring dyrl{\ae}gers roller i fjerkr{\ae}produktionen",
author = "Ida Thoefner",
year = "2020",
language = "English",
volume = "15",
series = "Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects",
pages = "31--44",
editor = "Christiansen, {Frederik Voetmann } and Arias, {Axel Andersen}",
booktitle = "Improving University Science Teaching and Learning",
publisher = "University of Copenhagen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Veterinærstuderendes oplevelse af besætningsbesøg som instrument til læring omkring dyrlægers roller i fjerkræproduktionen

AU - Thoefner, Ida

PY - 2020

Y1 - 2020

M3 - Book chapter

VL - 15

T3 - Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects

SP - 31

EP - 44

BT - Improving University Science Teaching and Learning

A2 - Christiansen, Frederik Voetmann

A2 - Arias, Axel Andersen

PB - University of Copenhagen

CY - Copenhagen

ER -

ID: 249159619